
ChatGPT, צ'אט בוט הבינה המלאכותית שזכה לתשומת לב נרחבת מאז השקתו לפני חודשיים, נמצא בדרך לעלות על 100 מיליון משתמשים חודשיים פעילים (MAUs), על פי נתונים שנאספו על ידי UBS.
המשמעות היא ש-ChatGPT אומצה מהר יותר אפילו מאינסטגרם ואפילו TikTok. לפי הספירה של UBS, ל-TikTok לקח תשעה חודשים להגיע ל-100 מיליון MAUs, בעוד לאינסטגרם לקח 30 חודשים להגיע לאותו רף.
"נתונים על DAUs מצביעים על כך ש-ChatGPT יעלה על 100 מיליון MAUs בינואר, הישג אדיר בפרק זמן כה קצר", כתבו אנליסטים של UBS בהערה של 1 בפברואר. "בעוד 20 שנה לאחר המרחב האינטרנטי, איננו יכולים לזכור זינוק מהיר יותר באפליקציית אינטרנט לצרכן."
מיקרוסופט העלתה את ההשקעה שלה ב-OpenAI, המפתחת של ChatGPT בסן פרנסיסקו, והתחייבה להשקעה נוספת של 10 מיליארד דולר בינואר (מעבר להשקעה ראשונית של מיליארד דולר). בנוסף, הפופולריות של אפליקציית הבינה המלאכותית דובר בהרחבה כאיום על הדומיננטיות אתר החיפוש גוגל.

בגרף ניתן לראות את משך הזמן בחודשים שלקח לכל אפליקציה להגיע ל-
100 מיליון משתמשים חודשיים.
OpenAI הודיעה החודש שהיא משיקה מנוי בשם "ChatGPT Plus" שמחירו מתחיל מ-20 דולר לחודש. יש סיכוי רב שאנשים רבים ירכשו את המנוי החדש, במיוחד אם ChatGPT ימשיך לצבור תאוצה. פשוט, כרגע, אנשים מדברים על זה ומחפשים את זה, כמובן, בגוגל.
"נתוני Google Trends מראים ששאילתות חיפוש בגוגל ברחבי העולם עבור המונחים 'chatgpt' ו-'chat gpt' הם קרובים לנפחי השיא מאז שהאתר הושק בנובמבר 2022, כאשר עניין החיפוש הגיע לרמה הגבוהה ביותר עד כה רק לפני מספר ימים, "כתבה קבוצת האנליסטים ב-1 בפברואר.
למידע נוסף ולהרצאה ChatGPT לארגונים ניתן להזמין כאן.